E enrique Registered Apr 30, 2025 Thread starter #1 Hello I have xenforo 1.5.7 I want to upgrade to 2 so how can I upgrade help me step by step
Solution Narges May 14, 2025 enrique said: Hello I have xenforo 1.5.7 I want to upgrade to 2 so how can I upgrade help me step by step Click to expand... XenForo - آموزش آپدیت زنفورو به نسخه های بالاتر XenForo - Xenforo Upgrade
enrique said: Hello I have xenforo 1.5.7 I want to upgrade to 2 so how can I upgrade help me step by step Click to expand... XenForo - آموزش آپدیت زنفورو به نسخه های بالاتر XenForo - Xenforo Upgrade
Narges Registered May 14, 2025 #2 enrique said: Hello I have xenforo 1.5.7 I want to upgrade to 2 so how can I upgrade help me step by step Click to expand... XenForo - آموزش آپدیت زنفورو به نسخه های بالاتر XenForo - Xenforo Upgrade Upvote 0 Downvote Solution
enrique said: Hello I have xenforo 1.5.7 I want to upgrade to 2 so how can I upgrade help me step by step Click to expand... XenForo - آموزش آپدیت زنفورو به نسخه های بالاتر XenForo - Xenforo Upgrade